תחומי אחריות: *נהול משרד המתנ"ס וסיוע למנהלת ולרכזים בתחומי המשרד השונים.
* סיוע למנהלת בנושאי מינהל, רכש, כספים וכח-אדם וכן בהפעלה השוטפת של כלל השירותים במתנ"ס .
היקף משרה 50% | עבודה בשעות אחה”צ
כישורים נדרשים: השכלה תיכונית ומקצועית מוכחת. ניסיון בניהול משרד, כולל תכתובת באופן עצמאי. יכולת ליצירת קשר נאות עם הקהל. כושר הבעה בכתב ובע"פ. יכולת ארגון גבוהה. שליטה בכלי מיחשוב המקובלים במתנ"ס. יכולת ניהול כספי בתחום קופה קטנה וכספי תקבולים. *יתרון למועמד/ת: בוגר קורס מינהל ברמה בכירה (בו נכללים קורסים בהנהלת חשבונות) נסיון של 3 שנים לפחות בעבודה מינהלית.